Powered By Blogger

Thursday, August 20, 2009

NAJWAN's band berjaya ke pentas GIG's

teguh berdiri di atas nama produksi sendiri,
band indie yang diterajui anak muda berasal dari klang ini,membuktikan bukan sahaja band seperti bunkface sahaja yang mampu berdiri megah diatas nama sendirri,
terbaru,najwan's band yang melonjak naik setelah rakaman lagu pertama mereka
"aku kecewakan kau" di rakam menyanyikan semula lagu kumpulan senior terdaHulu M.U.H
putihnya lukisan,bagaimanapun mereka mendapat respon terbaik dari pengunjung sebuah konsert gig anjuran rakan mudaPhotobucketband yang diterajui oleh pemain gitar utamanya Najwan khalid 18,
antara band yang terlibat
:bittersweet
:butterfingger
:skudaskudip
:najwans band
:bunkface

persembahan yang memakan masa singkat itu malangnya tamat dengan cepat
tamat pada jam5.40am ketika aku dikejut kan dngan bunyi jam loceng yg kuat!

hehehehe mimpi jerr.....walau macam mana pun hasrat aku,aku harap aku dpat tengok najwan yg sekarang nie aku pun dibawah naungan dia berjaya dan berada di pentas gigs..chaiyok2! aku sokong korang walaupun aku jiwa balada bukan jiwa rawks!

No comments:

Post a Comment