Powered By Blogger

Friday, August 21, 2009

kecewa membawa mati

Photobucketlebih baik aku buat macam nie kerana kekecewaan yg aku tanggung sekarang aku x sanggup tengok mereka berdua bersama,aku sumpah aku betol2 kecewa aku rasa macam kerdil nya diri ini di bumi tuhan ini,hati aku betol2 rasa terbaling ketika ini,dalam hati aku hanya ada kenapa..? kenapa..? dan kenapa..?
kenapa aku yang rasa,mungkin salah aku sebab aku melawan takdir yang aku x boleh bercinta dgan dia perasaan tuh datang dlam diri..sekarang aku kecewa,iri hati,dan hampa aku rasa dunia ni dah tiada erti..aku undurkan diri demi mereka tapi aku yang merana setiap hari memandang dia..selamat tinggal penderitaan biarlah aku fikir mana terbaik jika tetap tak dapat,jlan terbaik aku lupakan dia adalah tinggalkan dunia buat selamanya tampa pengetahuan dia.............................

1 comment:

  1. eh ko ni. dlm jiwang2 pun leh seyes lg..seyes ke dia dah de org len..hidup msti dteruskan la walau dye dah x ska kite..take is sbg cabaran~

    ReplyDelete