Powered By Blogger

Wednesday, April 21, 2010

lemah tak bermaya.....

hari ni...dah 4 hari aku demam...tapi hari ini agak baik dari semalam yg sangat teruk..malam tadi aku pg klinik...ambil ubat demam yg mengandungi pharactamol.. hmmm..penng tu serta merta hilang.. adehh...apa yang aku pasti.....aku demam sejak berberapa hari lalu.kerana aku terlalu banyak berfikir... aku terlalu berfikir pelbagai masaalah yang membuat perasaan aku terganggu...emmmm.....
sudah 2 minggu diri aku sunyi...aku sunyi sangat...aku...aku xmampu nak buat apa2..aku hanya mampu tunggu je..aku masih menunggu kau msg aku sebenarnye....walaupun ada juga org yang msg aku..tapi skadar satu dan dua..dan sikit pun x sama dengan msg kau....aku xboleh nak terima org lain msg aku....berbeza weyh...huh...dah hampir 5 bulan kita kenal...aku rasa apa tu smua dah sebati dengan diri aku...aku anggap kau kawan aku..emmm kawan yg mesra macam dulu..aku x pasti kau benci kat aku ke ataw x...hmmmm aku xfaham lah weyh....aku sku demam...fikir semua ni.....hati aku...hanya allah yg thu apa rasanya.. emmm...weyh..kalau baca...aku nak bgthu kau...emmmm au dah lulus lesen tu..ada 2 step je lagi... insyallah aku akan lulus semuanya...aku hanya ingat kata2 kau sebgaia semangat aku kau ingat lagi x weyh.? masa kau cakap kat aku tu..?? kau cakap camni

"kau: weh..sok amek lesen ke..?? good luck k.."

"aku: tulah...takut arrr weyh....nnt gagal..."

"kau: alaaa..kalau gagal apa susah...repeat lah balik.."

"aku: adehhhhh aku takut jee...

"kau: xpalah..kalau kau lulus nanti..boleh bawa aku jalan2 kalau aku datang kL.."

"aku: hahaha...insyallah..xpalah aku akan cuba..huhu k.....janji...."

(msg 7.04.2010>> 10.30am)

ingat x..?? skang aku lulus dah..huhu....weyh..aku mungkin x jadi pg UK..kerajaan malaysia x benarkan rakyat malaysia ke UK..kau tahu kan gunung berapi kat sane meletup...hmmmm aku dah beli beg baju2..pasport smua..dah siap untuk pergi...semua hampir 10 ribu..tapi uk maybe tangguh ataw pun x pg...mungkin aku tukar tempat lain..emmmmm...... weyhh..bila kau nak jadi cam dulu weyh....aku sunyi......emmm

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. dia..?? awak komen ape..?????? sye xsempat bace,nape delete..?

    ReplyDelete
  3. hummm x ade ape2 komen yang penting... anggap la x ada pape.... hummm... so esok pun aku nak balik kampung... doakan aku selamat klu ko syg aku sbg kawan la... hummmm ko pun aku doakan ceria2 selalu... happy2 cuti nanti k.....

    ReplyDelete