Powered By Blogger

Wednesday, February 24, 2010

SAYANG MAAFKAN AKU........

Photobucket


setiap kali kufikirkan mu..
ku bagai dalam pilu..
jika ku boleh hentikan masa
ingin kukembali semula tuk perbaiki semuanya
ku harap kau tahu aku ingin kamu
kembali disisi ku jangan jauhi diriku..

sayang maafkan aku...
kerana ku tidak sengaja menghancurkan hati mu..
sayang maafkan aku...
ini permintaan ku yang terakhir..
maafkan aku.....
hmmmmmm maafkan aku....
kehidupan ku tampa mu..
kubahagia untuk sementara
kemudian kembali menderita
ku tak sangka ia boleh meluka
bagai diriku yang bersalah
adakah ini CINTA....

kuharap kau tahu ku ingin kan mu..
kembali disisi ku..jangan jauhi diri ku...
sayang maafkan aku......
sayang maafkan aku.....
ini permintaan ku yang terakhir..
terima lah aku maafkanlah aku....

Photobucket

No comments:

Post a Comment