Powered By Blogger

Tuesday, January 26, 2010

sedikit kekecewaan dengan sikap iconians..

Photobucket

ALERT ICONIANS DI KLANG

sedikit kekecewaan atas kegagalan kerjasama iconians di sekitar klang,bukan apa....semuanya bila pihak Icon yang ingin membuat REUNION di pantai batu 4 Port Dickson baru2 nie..aku merakamkan rasa kesal seketika bila aku cuba mempromote kan perjumpaan ini pada ICONIANS di sekitar klang..aku agak berduka cita apabila ada yg menuduh aku cuma mencari modal sendiri atas bayaran RM 5 kepada setiap iconians yang ingin menyertai reunion tu..hmmmm..malangnya aku yang terkena sendiri..kadang2 aku nak tarik diri tapi kenangkan hampir setahun aku memperjuangkan icon disekolah2 di klang..aku tetap tabah..walaupun aku lah segalanya aku lah akauntan,akulah manager, aku lah semua skali aku sorang adoiiiii......harap iconians yg baca tolong ubah sikap....wasalam...!

No comments:

Post a Comment